Vandaag weer een gebedsronde voor de gemeente Den Helder. Ik rijd dan met Boaz over de ‘muur’ van de stad, de gemeentegrens van Den Helder en Julianadorp, en blaas op de ramshoorn als de Heer dat zegt. Net als de hoornblazer die Nehemia altijd bij zich had (Nehemia 4:18). Vaak sluit ik de gebedsronde af op Kaap Hoofd, met prachtig uitzicht over de stad en de zee. Wil je ook een keer mee met zo’n gebedsronde, stuur me dan een berichtje of zet een reactie bij dit bericht. Je weet me vast te vinden😊🙌🏻
Vandaag weer een gebedsronde voor de gemeente Den Helder. Ik rijd dan met Boaz over de ‘muur’ van de stad, de gemeentegrens van Den Helder en Julianadorp, en blaas op de ramshoorn als de Heer dat zegt. Net als de hoornblazer die Nehemia altijd bij zich had (Nehemia 4:18). Vaak sluit ik de gebedsronde af op Kaap Hoofd, met prachtig uitzicht over de stad en de zee. Wil je ook een keer mee met zo’n gebedsronde, stuur me dan een berichtje of zet een reactie bij dit bericht. Je weet me vast te vinden😊🙌🏻
Reacties
Een reactie posten